اعلام موجودیت جبهه ی اعتماد ملی افغانستان!
وبلاگ تفریحی پرستوی مهاجر
بهترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی مهاجرین افغانی (پرستوی مهاجر)

 

طی یک مراسم رسمی؛

جبهه ی اعتماد ملی افغانستان اعلام موجودیت کرد

 

به گزارش خبرگزاری رشد؛ محمد اکبری رهبر حزب وحدت ملی که در راس جبهه اعتماد ملی افغانستان قرار دارد، می گوید که این جبهه متشکل از حزب انسجام ملی، حزب وحدت ملی اسلامی، حزب اعتدال ملی، حزب کار و توسعه و شماری از نمایندگان مجلس می باشد.


جبهه اعتماد ملی افغانستان که متشکل از چهار حزب و شماری از اعضای مجلس نمایندگان می باشد، امروز طی مراسمی رسمی در کابل اعلام موجودیت کرد. 
محمد اکبری رهبر حزب وحدت ملی که در راس جبهه اعتماد ملی افغانستان قرار دارد، می گوید که این جبهه متشکل از حزب انسجام ملی، حزب وحدت ملی اسلامی، حزب اعتدال ملی، حزب کار و توسعه و شماری از نمایندگان مجلس می باشد.
استاد محمد اکبری رئیس جبهه اعتماد ملی افغانستان امروز سه شنبه(29اسد) در مراسم اعلام موجودیت این جبهه گفت: "هدف از ایجاد این جبهه، ترویج و گسترش فرهنگ همدیگر پذیری، مشارکت، مدارا و گفتگو در عرصه سیاسی می باشد".
آقای اکبری تصریح کرد: "جبهه اعتماد ملی هیچ گونه رقیب و مزاحمی برای دیگر احزاب و جریان ها به حساب نمی آید؛ بلکه دست دوستی و رفاقت دراز کرده و از جریان های سیاسی می خواهد تا در کنار این جبهه باشند".
همچنین فضل هادی مسلمیار رئیس مجلس سنای کشور، گفت: "ایجاد این جبهه با اهمیت می باشد و اعضای این جبهه باید تلاش کنند در نزدیکی و همکاری نزدیک با احزاب دیگر تحت هدف مشترک خدمت به مردم کار کنند. باید فعالیت های این جبهه را گسترش دهند و نگذارند این جبهه باعث جنجال و مشکلات شود".
رئیس مجلس سنای کشور گفت: "دشمنان افغانستان از بی اتفاقی و پراکنده گی مردم و جریان های سیاسی در کشور لذت می برند؛ اما زمانیکه هدف یکی بوده و همه در یک راه گام بردارند، دشمنان از سر راه برداشته خواهند شد".
از سوی هم میرویس یاسینی معاون اول مجلس نمایندگان نیز گفت: "ایجاد این جبهه برای آمدن صلح و ثبات در کشور امیدوار کننده می باشد و باید احزاب عضو این این جبهه بخاطر تحقق اهداف شان تلاش های زیادی کنند".
عبدالقیوم سجادی سخنگوی جبهه اعتماد ملی افغانستان با خوانش قطعنامه ی این جبهه، شعار این جبهه را (ملی سازی سیاست) عنوان کرد.
بر اساس قطعنامه و، استحکام نظام سیاسی موجود و دست آوردهای قانونی یازده سال گذشته، حاکمیت قانون و پیشبرد پروسه دموکراسی سازی بر مبنای ارزش های ملی و اسلامی، استقرار صلح از طریق گفتگوهای سازنده، تحکیم وحدت ملی، فعالیت در راستای تامین حقوق زن، (تلاش برای برگزاری انتخابات شفاف، سراسری و عادلانه به منظور ایجاد رهبری موثر و کارآمد) و حمایت از کاندیدان شایسته از اهداف این جبهه می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط علیرضا احمدی
آخرین مطالب